Zmajeva Kugla Epizode Online

Vesti:

  • Registrovani korisnici imaju puna prava korišćenja foruma! Dobijte pristup Ćaskanju, kreiranju novih tema, personalizovanjem foruma i mnogim drugim opcijama.
  • Otvorena je posebna sekcija "DAIMA" za nastupajući serijal Zmajeve Kugle! Diskusija može da počne! .citam2.

Max Payne

direktor9 · 121

Van mreže direktor9

  • Kralj
  • ****
    • Poruke: 523
    • Rejting: 9
  • Sabit Gerzic
    • Pogledaj profil
poslato: Maj 28, 2018, 13:03:00

Max Payne
Opis Igrice:

Radnja:
Početak igre zatiče Maxa na vrhu poslovne zgrade, dok policijske sirene zavijaju u pozadini. U ruci puška, još vrela od akcije, u očima tama, dok se naš junak polako priseća prošlosti. Pre tri godine bio je običan policajac, srećno oženjen, zadovoljan životom. U trenu se sve promenilo: u stan su mu provalili narkomani i ubili ženu i dete. Prešao je u odeljenje za borbu protiv narkotika i počeo da radi tajno. Ciničan stav prema životu bio je neminovna posledica. Priča počinje da se komplikuje kada rutinski sastanak sa šefom u metrou krene naopako. Šef gine a Max naravno biva okrivljen (ah, ti klišei). Odlučuje da odbaci sva pravila i prestaje da bude „nice guy”, pa kreće da dokaže svoju nevinost, nađe prave krivce i naravno nafiluje ih olovom. Zamršeno klupko dalje priče obuhvata novu hiperzavisnu drogu, mafiju, tajna društva itd.
Radnju pratite pretežno putem Noir stripova, teških, tamnih i depresivnih. Atmosferi doprinosi cinična Maxova naracija. Priča se uklapa u scenario „sam protiv svih”, gde će pravda biti zadovoljena posle više stotina mrtvih negativaca. Dramski obrti i izdaja kolege policajca se podrazumevaju. Insistiranje na klišeu, prejakim metaforama i čestim monolozima daju osećaj da pristvujete nekoj epizodi „Filipa Marloa”. Dizajneri su namerno koketirali sa pulp stripom i ponekad se čak šalili na sopstveni račun (Max u košmaru misli prvo da je lik iz stripa, a zatim karakter iz video-igre).
Dizajn:

Dizajn nivoa pati od još jedne boljke, sličnosti. No, „Remedy” ipak nije pao na ispitu kreativnosti, stvorili su nekoliko impresivnih nivoa, kako vizuelno, tako i igračkih. Po originalnosti se izdvajaju delovi igre kada je Max u nesvesti ili drogiran, gde lutate kroz njegove košmare. To su jedini nivoi u kojima postoje „jumping puzzle” zagonetke. Treba pomenuti i zapaljeni restoran, grafički najimpresivniji deo igre. „Remedy” je dodatnu pažnju posvetio finalnim obračunima, pa ćete se sa bosovima obračunavati u odlično osmišljenim prostorima.
Igra je realizovana u trećem licu. Pozicioniranje kamere je odlično, pa vam se nikada neće desiti da virite Maxu preko ramena, u nastojanju da vidite šta se dešava. To olakšava kretanje kroz nivoe, ali će vas naterati da zaplačete kad treba da pogledate neki dokument na stolu. Da biste ispitali neki predmet, morate da gledate tačno u njega i stojite tik uz sto. Inače, kad god primeti nešto interesantno, iznad Maxove glave se pojavi uskličnik. Ako su to radio ili telefon, uslediće i prepoznatljiva zvučna identifikacija.
Animacija:

Animacija pokreta je odlično izvedena. Većina likova se kreće prirodno. Max može da izvede čitav niz pokreta, skokova ili bacanja u stranu, što olakšava njegovo probijanje kroz nivoe (malo upozorenje: Max ne može da puca dok skače ili ustaje s poda). Vodite računa o ovoj sitnici, jer će se negativci baš tada truditi da vas najstrašnije napune olovom.
Obnavljanja energije:
Max Payne ima zanimljiv koncept obnavljanja energije. Umesto Health Packova uvedeni su Painkilleri koji Maxu umanjuju nivo bola. Kada ih iskoristi, čuje se karakterističan zvuk mrvljenja pilula pod zubima. Takođe, ako protivnici gadno „iznabadaju” našeg junaka, on će početi da šepa dok se kreće. Engine Max FX podržava lokalizovane pogotke, pa pogodak u nogu ili glavu prouzrokuje različite efekte. Ako pucate Desert Eaglom, uvek gađajte glavu. U principu, vatru treba koncentrisati na gornji torzo ili glavu, kako bi protivnika što pre otpremili na onaj svet.
Engine Max FX:
podržava lokalizovane pogotke, pa pogodak u nogu ili glavu prouzrokuje različite efekte. Ako pucate Desert Eaglom, uvek gađajte glavu. U principu, vatru treba koncentrisati na gornji torzo ili glavu, kako bi protivnika što pre otpremili na onaj svijet.
Max FX grafički engine je odličan. Mada je bilo mnogo diskusije o mašini koja će terati igru normalno, ispalo je po onoj Šekspirovoj – mnogo buke ni oko čega. Minimalne specifikacije su prilično visoke, ali po prvi put su izdavači dali realne minimalne konfiguracije. To ne znači da igra neće raditi ako imate slabiju mašinu, ali će izgubiti na ljepoti jer ćete morati da umanjite nivo detaljnosti. A, ljepota je ono što je osnovno u grafici. Teksture su jasne i detaljne, nigde ne dolazi do klipovanja niti preklapanja. Finalni obračuni sa bosovima dešavaju se u grafički impresivnim prostorima. Snijeg koji provejava, plamen koji liže tik uz vas, izgled neprijatelja, zaslužuju samo superlative. Jedini detalj koji kvari utisak jesu lica – izgledaju kao da su nalepljena na glavu i grubo su nacrtana.

Bullet Time:

Ono što izdvaja Maxa od drugih igara (pored dva Ingrama u rukama) jeste Bullet Time. Ovaj efekat izgleda kao direktna aluzija na „Matrix” i obračun Agenta i Nea na krovu, ali su ga momci iz „Remedy Entertainmenta” de facto smislili pre nego što je viđen u filmu. Dok traje Bullet Time, vreme se uspori toliko da možete videti zrna kako vam prolaze pored glave. Postoje dva načina korišćenja ovog pomagala. Prvi je Combo kada se Max baci na neku stranu, a tokom tog usporenog skoka možete nišaniti u realnom vremenu dok se vaši meci kreću usporeno. Iako izgleda kao marketinški trik, neke delove nećete moći da pređete bez korišćenja Comboa. Previše neprijatelja čeka iza ugla postavljenih tako da vas hvataju u unakrsnu vatru, a kako Max ne nosi pancir... Drugi način je da totalno usporite vreme i tada neumereno trošite zalihu Bullet Timea. To treba raditi u kritičnim situacijama kada ste okruženi hordom gangstera. Ukoliko vam je zaliha puna, imate oko pet sekundi Bullet Timea na raspolaganju. Potrošeni Bullet Time nadoknađujete ubijajući negativce.
Isječci slika  iz igrice:


Gameplay:

Link od igrice:
http://www.theisozone.com/downloads/pc/windows-games/max-payne-usa/
« Poslednja izmena: Maj 28, 2018, 13:51:10 od strane direktor9 »

"Never train children when their mothers are around. It's always trouble."
Piccolo